fredag 3. september 2010

Helg, favoritter og A-HA

Da står en ny helg for døren og godt er det. Sofie begynner å bli forkjøla, og da passer det godt med noen rolige dager. Det blir levende lys og familikos♥
Og så iløpet av kvelden klikkes det hjem noen plagg fra en av mine favoritt nettbutikker; POMPdeLUX♥ De har så mange vakre barneplagg, og jeg har ventet en evighet siden sommersalget på at høstklærne skulle lanseres. 1. september var den magiske datoen, og jeg har funnet mine favorittplagg ;)

Den øverste buksa og Pumaskoene er ikke fra POMPdeLUX, og jeg prøver å vri hjernen min hvor på nettet jeg fant dette.. Men plaggene fra PdL er så vakre at det er ikke tvil om at mye av dette blir å finne på min lille snuppe iløpet av høsten ;)

Ellers skal denne mammaen på A-HA konsert på Lerkendal stadion i morra, og det blir gøy! Utover det har vi ikke lagt de store planene for helga.. jeg skulle vært på dommerkurs hele helga, men det er så mye turn fremover både i ukedagene og helgene, at jeg måtte prioritere det bort. Sofie har godt av en rolig og koselig helg med mamma og pappa♥

Ønsker dere alle en fantastisk helg ~
kanskje flere fra Trondheimsområde som skal på A-HA?!

1 kommentar:

  1. Jeg skal ikke på A-ha nå nei... Men jeg så dem i Dødens Dal under UKA i 2004 eller noe sånt :) Min plan for helga er å ta med jentene på Jentebølgen i morra, og å møte venninner til vinklubb på kvelden. Ellers blir det kos og hvile her i gården også :)

    SvarSlett