søndag 3. oktober 2010

Savn♥

Du vet det er lenge siden du har blogga når du nesten ikke husker brukernavn og passord... ;)

I skrivende stund er det helt stille i stua, eller ikke helt da.. tv'n står og surrer i bakgrunn, men klikkinga fra datamaskinen høres bedre enn på lenge..
Og slik har det vært i noen dager nå... min lille øyesten og pappan er på høstferie i Lofoten.
Vesla storkoser seg hos bestemor og bestfar♥ Men for mor er det tøft.. 10 lange dager.. har aldri vært borte fra Sofie så lenge.. Tårene rant i strie strømmer da ei lita snuppe stod vinkende i vinduet og toget rullet avsted..

Men bilder, telefonsamtaler og lydopptak levner ingen tvil om at snuppa har det som blommen i egget. Leker og koser seg med bestemor, bestefar har masse spennende i arbeidsbua nede ved kaia, og tar seg tid til å inkludere vesla♥
Oldemor er så lykkelig for å få henne på besøk igjen♥
Dette kunne jeg ha satt en stopper for hadde jeg ikke klart å sette det i perspektiv og se hva dette gjør for de involverte. Det handler faktisk ikke bare om meg...

Men såpass egoistisk kan jeg være at 10 dager borte fra snuppa ikke skjer med det første igjen ;)
Og hjertet mitt holder på å sprenges ved tanken på å få henne løpende i armene mine, høre og se henne på ordenlig om 6 dager♥

Fornøyd snuppe fremme på togstasjonen i Bodø♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar