mandag 21. mars 2011

Litt nytt og savn♥

Da har jeg tilbragt 7 dager alene hjemme... bare en dag til så er mine kjære hjemme igjen. De har vært i Lofoten en tur og besøkt snuppas bestemor, bestefar og oldemor♥
Kan innrømme at de få kveldene jeg har hatt tid, har vært koselig å bare krype opp i den nye sofaen, svitche seg igjennom de kanalene man selv vil på den nye tv'n ;)
Men kan trygt si at jeg gleder meg som en unge på julaften til de kommer i morra♥

Nå har jeg luftet de nye dynene jeg fikk etter en shoppingtur med mamma, og skal legge på nye trekk, og gjøre det ekstra koselig til mine to dyrebare kommer hjem♥

Gir dere en tøff sang som start på uka ~ trenger litt kick for å komme i gang ;)
Og selv om vi ikke trenger å prate så mye om fotball etter gårsdagens nederlag, syns jeg den nye fotballsangen til årets tippeliga er sikkelig tøff! Og ja, jeg er over middels opptatt av fotball ;)

Ha en flott mandag og en ny uke med nye muligheter♥





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar