tirsdag 5. april 2011

Sykdom og Petter Northug

Hei og god tirsdag♥

Her er det ikke mye spennende som skjer om dagen da Sofie har fått omgangssyken :(
Litt merkelig for hu kaster kun opp på morgenen og ingenting resten av dagen.
Kombinert med veldig løs mage, er det en slapp og sovende snuppe som ligger ved siden av meg på sofaen nå. Det startet natt til fredag, så jeg syns det er litt vel langvarig. Heldigvis får vi i hu litt mat og mye væske.

Men en ting rakk vi før omgangssyka slo ut, og det var Barneskirenn med Team Northug (Petter og lillebroren Tomas) i Granåsen på torsdag :) Sofie var kjempeflink! Og gikk inn til gullmedalje overlevert av Petter Northug :) Vi hadde en kjempefin ettermiddag, og Sofie var så heldig å bli trukket ut på startnummeret og fikk en stor signert plakat av Petter.
Mamma og pappa var også med og var forferdelig stolt av sitt store lille barnebarn♥

Venter på medaljen♥

Litt beskjeden, ikke hver dag man får medalje av Petter Northug :)

♥ Mor er bittelitt misunnelig ♥

Veldig stolt♥

Ellers får vi ta dagene til hjelp og håpe denne omgangssyka finner det for godt å pakke kofferten og forsvinne så raskt som mulig!

Strålende tirsdag til alle der ute♥

PS! Innlegget om POMPdeLUX klærne jeg kjøpte til Sofie kommer seinere, da jeg dessverre måtte sende tilbake flere plagg og bytte i annen størrelse. Så da venter jeg til jeg har fått de i hus igjen og kan ta litt bilder av disse fantastiske plaggene før innlegget kommer :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar