torsdag 9. desember 2010

Koselige kalendergaver♥

God kveld i stuen :) Nå er jeg akkurat ferdig med å pakke inn julegaver som skal finne veien mot Lofoten i morgen :) Vi skriver 9. desember, og jeg er overlykkelig over å være ferdig med alle gavene som skal sendes!

Har også pakket inn noen av kalendergavene til Sofie. Det er litt vanskelig å få plass til alle 24 gavene samtidig, så de henges opp litt etterhvert :)
Og jeg syns jeg kom over noe koselig på IKEA :)
De har fått inn en del katte og hundekosedyr med mye tilbehør til. Har laget en kollasj over det jeg har kjøpt til Sofie, som er posjonert utover dagene :)
I dag fikk hu hunden, og har forelsket seg totalt i den Da vi kjørte til barnehagen fortalte hu at hu savnet hunden sin allerede, og nå sover den så søtt sammen med snuppa i senga
Blir spennende å se i morra når hu får kurva og matboksen med pølsene i ;) Reiseburet som hu får på lørdag passer jo også midt i blinken siden vi reiser til Røros på søndag :) Førstehjelpskofferten og hundeklærne får hu på søndag, og det er jo også kjekt å ha med når man skal ut å reise må vite ;)

Ps! Hunden er langt finere og ser langt gladere ut i virkeligheten ;)

Ønsker dere alle en riktig god natt og en strålende fredag♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar