søndag 23. mai 2010

Fulltallig♥

Hei hopp og god pinse :)
Nå er vi endelig fulltallig familie igjen. Min kjære har vært på en liten avslapningsferie i Lofoten hjemme hos mor og far ;) Jeg og Sofie har kosa oss veldig hjemme, og ekstra deilig var det at det innebar så mange fridager i den perioden.

Men nå er vi altså fulltallig igjen og det var godt å få mannen hjem :) Og jeg må innrømme det kom noen tårer i øyekroken da snuppa løp bortover perongen og kastet seg i armene på pappan sin da han kom av toget♥

Ellers hadde vi en kjempefin 17.mai feiring hvor Sofie ropte hurra og hipp hipp hurra i flere timer, vifta med flagg, blåste i trompeten i takt med korpsene.
Middag og familiekos hjemme hos mamma og pappa på ettermiddagen.

Nå har vi snart ferie!! Vi vender nesa nordover den 8.juni og kommer hjem igjen 23. juni. Grunnen til at vi drar så tidlig i år, er at mamma og pappa skal ha norlandsferie, og de dagene de skal være i Lofoten er det gøy at vi også er der og kan være guide :)
I tillegg skal vi i bryllup i Tønsberg i juli, så da passet det egentlig veldig godt å ta ferien i Lofoten såpass tidlig.
Dette innebærer 2 mnds sommerferie for Sofie :) og vi skal kose oss masse masse! Til høsten starter en ny epokè med overflytting til storbarn... Og uka før vi drar på ferie har de tilvenningsuke på den avdelinga de skal begynne. Er veldig glad for at vi får med oss det :)

Håper dere har ei fin pinse :)
Mobilbilder:
Klar for fridag og bytur♥

Endelig fikk vi ferdig spennetavla :)
Sofie mala på lerret, satte strikk rundt og hengte spennene på :)

Klar for middagsbesøk♥

17.mai snuppa♥


2 kommentarer:

  1. Så flotte bilder!

    Jeg har en nyhet til deg på bloggen min :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer som vinner i konkurransen om babydressen hos Linn Elisabeth! Det ble dessverre ikke meg, så jeg måtte titte innom deg for å se hvem den heldige vinneren er. :-)
    Ha en herlig onsdagskveld!

    SvarSlett