mandag 31. mai 2010

Våken?

Tror jeg må lage meg en iskaffe før jeg fortsetter innlegget.. *poff* *tilbake* ;)
Sliter litt med å holde øynene åpne i dag. Var på turnstevnet i helga og hadde det helt supert!
Masse trening, grilling, festmiddag og oppvisninger, masse hyggelige mennesker og dyktige arrangører gjorde helga til en vinner :)

Men det er ikke til å stikke under en stol at det blir lite søvn på slike helger, noe som preger ukas første dag ;) Sofie er hjemme i dag og, da det var hennes tur til å ikke få komme i barnehagen i dag pga streiken. Og vi som var så glade for at Sofie akkurat fikk med seg tilvenningsuka på storbarn før vi dro på ferie, ble ikke noe av pga streiken. Nå blir det ikke noe tilvenningsuke, så etter 2 mnd ferie er det rett på storbarn i august. Men vi får gjøre det beste ut av det, og heller være der litt i starten hvis det er behov for det.

Nå blir det endel turn resten av uka og helga, da det er barna som har turnstevnet denne helga. Så jeg tror jeg må begynne å planlegge litt hvis vi skal være sikre på at vi får med oss alt vi trenger til ferien. Når jeg skal få tid til å pakke det er en annen sak ;)

Nå skal vi komme oss ut en tur, mor må ha litt luft for å holde seg våken ;)

Ha en flott mandag :)

Fremtidig turner?


1 kommentar: