søndag 9. mai 2010

Hærlig helg♥

Jeg skal slutte å skrive at det er så lenge siden sist jeg blogget, og at det skal bli så mye bedre... Piffen rundt bloggen er litt nede akkurat nå, og da blogges det når skrivelysten dukker opp i heldige øyeblikk ;)

Vi har hatt en kjempefin helg, utehelg! Fredag var vi ute lenge etter barnehagen, lørdagen var vi på tur i fjæra og selv om det var litt grått og regn, koste vi oss med matpakke og frukt og lek i fjærasteinene.
I dag søndag har vi vært på skogstur i strålende vær, etterfulgt av vafler ute på verandaen hos mamma og pappa :)

Nå har Sofie igjen bare 17 dager i barnehagen, før vi tar laaaang ferie, og overflytting til storbarn venter i august. Men før dette skal vi som sagt ha lang ferie, noe jeg virkelig ser frem til :)

Min kjære begynner å komme seg, og blir mer og mer seg selv for hver dag som går. Fredag måtte han inn å få elektrisk støt fordi det en forkammeret jobbet urytmisk, og vi lurte på når nok egentlig skulle være nok. Så vi håper dette var siste rest og at alt går som det skal fremover :)

Håper dere har hatt en strålende helg og fått ladet batteriene til ny uke :)
Jeg og Sofie blir alene hjemme i ca 10 dager, da vi sender pappsen hjem til Lofoten på en liten rekreasjonsferie ;)
Da skal vi jentene kose oss, for 5 av dagene har vi fri ♥

Hansbakkfjæra♥

Sveberg♥
Det hender man blir sliten på tur ;) Og da tar man en hvil samme hvor man befinner seg ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar