mandag 12. juli 2010

Drømmer♥

Det er ikke fritt for at man drømmer seg litt bort og ser for seg forandringer både på den ene og den andre plassen i disse lyse sommertider ;)

Mamma og pappa skal ha med seg Sofie til blandt annet Hunderfossen og Lilleputthammer i fem dager i slutten av juli. Da skal jeg og min kjære gjør noe så romantisk og gøy som en kjempeopprydning i heimen ;) Kanskje ikke akkurat det man hadde sett for seg når man har barnefri, men det er så mye enklere å ta fatt på dette når det bare er oss to. Og på en måte gleder jeg meg, for jeg er den typen som gjerne kommer hjem med noe jeg har fra før, bare at jeg syns akkurat den eller de var så mye finere... og da sier det seg selv at det hoper seg veldig opp..

Så jeg burde kanskje ikke skrive dette siden min bedre halvdel leser bloggen, men det skal bli godt å få ryddet unna slik at ting og tang får ordentlig plass i skapene og ting som overhodet ikke brukes blir pakket bort. Meeen alt dette fører jo til at det blir litt ekstra plass i skuffer og skap, så det er jo en gyllen mulighet til å fornye litt også ;)
Neida, det var en spøk min kjære *host&hark*

Men ønsker kan alle ha, selv om man nødvendigvis ikke løper til nærmeste butikk å kjøper det med det samme ;)
Og her er noe av det jeg drømmer om ;)

Denne hadde virkelig tatt seg ut i hagen eller på terassen♥


Rotting hagemøbler er noe av det stiligste jeg vet. Det er
ikke akkurat denne jeg kunne tenkt meg, men fant ikke
bilde av min perfekte hagegruppe ;)


Biovarmer til sene utekvelder♥



Villeroy & Boch servise♥♥♥ Elsker disse tallerknene
skålene!!!

Disse skal jeg skaffe meg på IKEA en av de nærmste
dagene :) Veldig koselig å ha hengede ute når kveldene
er litt mørke♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar