torsdag 15. juli 2010

Forlover♥

Gooooooo' sommerdag♥

I dag er det skikkelig godt og varmt i trønderhovedstaden ;) Men noe ordentlig sommer tror jeg jammen meg ikke vi får. Noen dager med godt vær etterfulgt av ei uke med kaldt og regn, sånn har denne sommeren vært.

Men vi får glede oss over de dagene vi får og nyte de etter beste evne ~ avtale? ;)

I går var jeg en tur på Solsiden med ei god venninne som jeg ikke ser så ofte lenger pga avstanden. Den er ikke akkurat avskrekkende stor, men med småbarn og aktive hverdager har situasjonen blitt sånn. Men tror nok det kan bli bedre nå når barna blir større, da er det lettere å bare hive seg inn i bilen eller på toget å dra ;)

Men den største overraskelsen med møtet var... jeg ble spurt om å være forlover i bryllupet hennes!!! Jeg ble fullstendig tatt på senga, men desto koseligere :) Betenkningstid var overhodet ikke nødvendig ;)
Og hodet er fullstendig gått over i bryllupsmodus ;) Først og fremst er det jo det man aldri kommer utenom... utdrikningslaget :) Og det jeg så langt vet er at jeg ønsker det skal bli et koselig og minnerikt utdrikningslag som vil ha mange positive fortegn når bruden selv ser tilbake på det. Ikke noe halsbrekkende og ting jeg vet bruden vil finne svært ubehagelig og ekkelt.

Men når dette er sagt ønsker jeg å finne det lille ekstra spesielle som gjør akkurat dette utdrikningslaget perfekt :)
Så hvis du selv har vært forlover, deltatt i utdrikningslag ellerhørt om noe du syntes var veldig bra, så vil jeg gjerne høre det :) Men IKKE skriv det i kommentarfeltet siden jeg vet at hovedpersonen selv leser bloggen min ;) Så gode tips mottaes med takk på tinka_min@hotmail.com

Og hva passer ikke bedre enn å avslutte med en sang jeg syns er fantastisk fin♥



Ha en strålende julidag der ute♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar