onsdag 21. juli 2010

Sommerkos uten sommer

Gråvær og regn over Trondheim igjen.... riktignok meldt bra til helga, men jeg er så lei av det dårlige sommerværet at jeg tror jeg går på veggen snart!

Men gråvær til tross, vi kledde på oss og dro på bondegårdsbesøk til Sofies store glede♥
"Mamma jeg elsker dyrene, jeg har savna dem så masse" kunne en liten kropp betro oss i bilen♥
Og da vi hadde kommet oss ut av bilen, kom traktoren kjørende med en høyball på skuffa, hvor Sofie utbryter "Se den store marshmallowsen da!!" Hihi, søte hjertet mitt♥

Etter bondegårdsbesøket kjørte vi til torget og kjøpte med oss jordbær hjem, så det kunne bli jordbær til dessert i dag :)

Nå er snuppa i seng, Rosenborgkamp på tv og litt vin er kommet i glasset ;) Litt seinere kommer det vel en ost eller to med litt kjeks og frukt på bordet også :)
Vi vet å kose oss selv om sommerfølelsen ikke er helt til stede.

Verdt å nevne er jo også at vi har fått ei bleiefri snuppe iløpet av sommeren♥ Det var gjort på to dager, og hu er bare flink til å gå på do :) *stolt mammahjerte*


Bondegårdsbesøk


Spennede og litt skummelt å være inne hos hønene og hanene :)


Mating av kaniner er en av favorittene♥


Dårlig vær=lite folk og ingen kø for å kjøre traktor til snuppas store glede :)


Til slutt to bilder av den ene av to finværsdager vi har hatt.
Litt overdrevet kanskje, men det er ikke langt i fra..
Lykke å få bade i badebassenget♥

Håper dere har en flott sommer og nyter dagene sol som regn♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar