torsdag 24. februar 2011

Bursdag og Pippi♥

Da er det snart helg igjen, og denne uka har mest dreid seg om sykdom.. Stakkars snuppa mi gikk glipp av karnevalet for andre året på rad :( Som plaster på såret, ble det karneval hjemme isteden♥ Men nå er alle friske og raske igjen, og jeg kan for alvor begynne å glede meg til lørdag :)
Da har jeg bursdag, og skal feire med noen veldig gode venner♥ Vi blir åtte stk, og både velkomstdrink, forrett, hovedrett og dessert står på menyen. Dette kommer til å bli så bra ~ ikke rart jeg gleder meg!!
På formiddagen kommer mamma, pappa og farmor en tur på kaffe, og så tar mamma og pappa med seg Sofie som skal overnatte hos de. Gøran reiser til Bergen i morra på fotballcup og er ikke hjemme før på mandag. Så dette blir ei skikkelig jentehelg♥

Nå skal jeg gå igjennom lista mi mens Sofie ser på barnetv. Var jo å handla inn i dag, men selvfølgelig glemmer man noe, og den lista mi blir bare lengere og lengere ;) Tror jeg må slutte å tenke så masse, da baller det liksom bare på seg, og man kommer på mer og mer man kan ha..


Min egen lille Pippi Langstrømpe♥♥



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar