fredag 4. februar 2011

I ♥ my new coffee machine ;)

Ja, jeg havna på kaffemaskinbølgen jeg også... ;) Jeg begynte jo ikke å drikke kaffe før i oktober.. altså ikke mange måneder siden. Så jeg er ikke heeeelt den store kaffedrikker enda for å si det sånn ;) Koker aldri kaffe hjemme, er jo den eneste som drikker kaffe her i huset, og da blir det liksom ikke gjort.
Så da fikk jeg en kaffemaskin i en førbursdagsgave av min kjære :) Han er ikke hjemme på bursdagen min, så da fikk jeg den like godt nå ;)
Og jeg endte opp med Dolce Gusto Melody. Den kan man lage kakao, te og iste med også, så da kan jo de to andre i huset bruke den også, og da føles det litt mer nyttig ;)

Nå skal jeg pakke litt, barnevaktshelg, jeg og Sofie skal til søskenbarna mine å ligge over til i morra :) Sofie gleder seg noe ubeskrivelig, da Karianne og Tonje er forbildene med stor F ;)
Også blir det vel en kopp kaffe etterpå, hihi♥

Sofie og Karianne spiller Wii♥

Her er det Tonje som må være med på leken♥


Ønsker dere alle en strålende helg♥


1 kommentar:

  1. Åh du måste visa den jo ;D Har så lust på kaffe maskin!! Vi har Mocca Master kaffe tønner som vi är *hihi* Men jag älskar latte så en kaffe maskin hade varit supert.

    Ha en fin kväll

    SvarSlett