fredag 11. februar 2011

Happy♥

O' lykke for et strålende vær! Litt kaldt, men skal ikke klage når sola stråler fra skyfri himmel, og værmeldingen melder slikt vær i 2 uker!!
Kunne ikke fått en bedre start på helgen ;)

Her har vi for en sjelden gangs skyld en ganske planløs helg. Men ingen tvil om at man må komme seg ut og nyte været, og så blir det nok en tur på Åpen gård på søndag hvis det ikke blir altfor kaldt. I tillegg til besøk hos mamma og pappa på morsdagen :)

I kveld skal vi nyte verdens beste kyllingsalat og finalen i Det store korslaget :)
Jeg er sannelig ikke sikker på hvem jeg håper vinner... Som den patrioten jeg er, heia jeg selvfølgelig på Team Dag når de var med.
Men begge finalistene er så jordnære, flinke og flotte at jeg syns det er vanskelig å velge en av de. Tromsø vs Kristiansand.. Jeg elsker nordlendinger; folkeslaget og dialekta. Kristiansand syns jeg er en av de flotteste byene vi har i Norge, og jeg har forelska meg totalt i den byen. Så jeg kan ikke velge der heller, hehe.. Så det blir spennende å se hvem som trekker det lengste strået til slutt :) Gleder meg!!

Dagens bilde får bli fra en vennefest ;)
Lørdag om 2 uker, kommer flere av mine beste venner på bursdagsfeiring,
og jeg gleder meg stort!! Planleggingen er i gang for lengst♥


Ønsker dere alle en strålende helg♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar