onsdag 2. juni 2010

Turn, turn, turn... ferie :)

God kveld i stuen ;)
Nå har roen endelig senket seg her i heimen også, eller det er vel mest mor som stresser så veldig at beina knapt berører gulvet når man flyr rundt for å ordne saker og ting om dagen ;)

Til helga er det barnekretsturnstevnet i Trondheim, og i den anledning er det mye som skal på plass.. møter og treninger, info som må ut til gud og enhver man ;)
Så telefon ligger ikke stille lenge av gangen i disse dagene :)

Samtidig prøver jeg å tenke på ferien som starter på tirsdag.. men når jeg er borte med turn torsdag, fredag, lørdag, søndag, ja til og med mandag så er det ikke så lett å rette tankene over til pakkelista, som jeg forøvrig knapt har begynt på ;)

I tillegg ble det ekstra tidlig sommerferie på Sofie siden opptrappinga av streiken førte til at avdelinga i bhg stengte i dag.

Men når sant skal sies, liker jeg at det skjer litt rundt meg, og som trener for verdens hærligste turnjenter, dommeransvarlig i turnkretsen og styremedlem i turnforeninga mi, vet jeg at jeg aldri vil ha fritidsproblemer :) For å ikke glemme det aller viktigste min lille familie♥

Kanskje blir det en liten turner ut av denne lille kroppen også? Hu begynner iallefall på turn til høsten, på foreldre/barnparti :) Pr. idag er vel interessen 50/50 mellom turn/dans og fotball, så da har hu vel fått en god blanding fra både mamman og pappan sin ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar