lørdag 5. juni 2010

Turnstevnet♥

I helga er det altså turnstevne, denne gang i Trondheim. 1200 barn og trenere/ledere preger bybildet med flotte oppvisninger.
Jeg og Sofie dro til byen til kl 10 i dag, og var med i showtoget som gikk igjennom byen, etterpå var det masse oppvisninger forskjellige steder rundt i byen. Før det ble avsluttet på Marinen med spesialtropper.
Jeg var skråsikker på at Sofie kom til å ta seg en dupp iløpet av dagen, selv om hu vanligvis ikke sover på dagen lengre. Men på en slik dag var jeg sikker på at hu trengte det.
Men, der tok mor feil, den lille kroppen gikk gjennom hele showtoget, etterpå rundt omkring i hele byen for å se på oppvisninger og turne litt selv, før vi til slutt dro ned på Marinen for å se spesialtroppene der. Kl ble 18, og snuppa var fortsatt i full sving! Ingen dupp, bare masse sol, aktiviteter, turn, lek og kos♥

Og i morra er det på'n igjen ;) Men da skal alle marsjere ned til Marinen og lagene skal ha hver sin oppvisning der. Det er fantastisk å se hvor mye fin turn som drives ut i lagene i Sør-Trøndelag, og det varmer et gammelt turnhjerte å se dette mylderet av turnere i hele Trondheim♥

Og det som varmer morshjertet er å se hvor fantastisk hærlig kontakt Sofie har fått med jentene jeg selv er trener til. De jentene er jo en stor del av livet og hjertet mitt. Da er det ekstra kos å se hvor godt Sofie liker seg sammen med de♥

Her er det Marthe, ei av turnjentene mine og Sofie som er i full sving♥

Sofie koser seg i fanget til en av de andre turnjentene mine, Ida Sofie.
"Ida Sofie'n min", som Sofie kaller hu♥

Her er vi på vei hjem etter en lang dag. Trondheim viser seg fra sin beste side :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar