tirsdag 24. august 2010

Rørostur og tannlegebesøk

Vi nærmer oss med stormskritt september, som i mine øyne er starten på høsten.
Men allerede i morgen tror jeg vi får et smak av høst. Vi skal nemlig til hærlige Røros og tilbringe noen dager♥
Røros er en av de koseligste plassene jeg vet om, husene, gatene, atmosfæren, de koselige butikkene, og ikke minst kos og hygge med familien♥
Jeg gleder meg så jeg nesten ikke kan vente ;) Men timene skal såvisst få bein å gå på, så det er egentlig ikke noe problem :)

Sofie skal en liten tur i barnehagen i morra siden hu hadde så lyst å være med på tur. Men vi må hente hu på turplassen da det tikket inn ei melding på tlf min om vi kunne komme med Sofie på 3-års kontroll hos tannlegen kl 1230. Så de tre timene hu er i barnehagen, får vi ordnet ferdig hjemme og pakket alt inn i bilen.
Så vender vi nesa mot Røros når vi er ferdige hos tannlegen.

Må si jeg er veldig spent på hvordan det går ;) Hu er veldig ivrig når vi prater om det, og forteller at hu skal sitte i stolen, også er det en lampe med sterkt lys i, og en artig vask man kan spytte ut i osv. Jada, vi har lest "Emma hos tannlegen" mer enn en gang ;)

Men å komme dit selv på ordentlig kan nok oppleves som skremmende også, så vi får se i morgen hvordan det går :) Blir uansett stas tror jeg!

Nå sitter jeg bare å venter på at min kjære skal komme hjem.. ser ikke for meg at han er i verdens beste humør etter å sett Rosenborg fyke på hue og ræva ut av Mesterligaspill..
Kanskje jeg bare skal gå å legge meg, hihi ;)



Ønsker dere iallefall en strålende torsdag og en fortryllende helg♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar