søndag 22. august 2010

Slike helger tar man vare på♥

Vi har hatt ei kjempeflott helg, til tross for at sommeren ser ut til å være slutt..
Vi har jo hatt så flotte dager i august at det er litt tungt å tenke på at badeturene og
sene kvelder på verandaen er over..

Men da er det slike helger som denne som gjør at humøret likevel er på topp!

Vi hadde enda en bursdagsfeiring for Sofie med familiemedlemmer som ikke var hjemme på selve bursdagsdagen. Og Sofie elsker de to søskenbarna mine og kan ikke få nok av de.
Så det ble en veldig koselig stund for både små og store♥


På kvelden hadde vi middagsgjester. En kompis av Gøran og kjæresten hans som jeg møtte for første gang. Man er jo alltid litt spent på å møte nye kjærester av venner, spesielt venner man tilbringer litt tid sammen med. Men guuuud hvor hærlig er det ikke når man føler man bare klikker m-a-x fra første øyeblikk?!
Kvelden ble helt
magisk♥ Nydelig scampi som en forsmak, etterfulgt av deilig kyllingwraps, vin, øl og de beste gjestene :)

I dag er det grått og regn, men mine to kjære er ute på tur allikevel, mens mor rydder litt, forbereder møter og turnstart.
Snart blir det jammen meg litt kylling igjen, men det gjør absolutt ingenting, da det er noe av det beste jeg vet :)
Og det lades selvfølgelig opp til tv-kampen Rosenborg mot Molde! Spennende! Og for de som ikke vet det; det værste for oss trøndere er å tape mot akkurat Molde... så la oss krysse fingre for at det ikke skjer i kveld ;)


Vi har iallefall minnene fra disse dagene -
om de ikke kommer igjen...




Håper dere har hatt en flott helg og ladet batteriene til en ny uke♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar