torsdag 19. august 2010

Treningstøy til barn~love it♥

Nå er det ikke lenge til Sofie skal tråkke i sin mors fotspor og begynne på turn :)
Jeg har selv tilbragt 33 av mine 35 leveår der Sofie skal begynne, så dette er et stort øyeblikk for mor ;) Jeg gleder meg som en unge, og det skal bli så koselig å dra sammen på foreldre/barnparti en dag i uka♥

I den anledning må det jo kjøpes inn noe nytt treningstøy, og jeg har allerede bestilt katalogen fra Caritè. De har veldig mange fine turndrakter og annet treningstøy. Jeg er ikke så veldig glad i H&M drakter og lignende... men det kommer nok av min lidenskap for turn og hvor mye fint jeg vet det finnes der ute.

Caritè har ikke mange turndraktene tilgjengelig via nett, men litt annet treningstøy for barn har de, og jeg laget en lite kollasje ;) Og det er ikke fritt for at dette havner blandt snuppas treningstøy :)


Nyyydelig treningstøy av veldig god kvalitet

Vi skal om ikke lenge dra en tur til mamma og pappa, hvor de har blåst opp en stooooort badebasseng for snuppa :)
Og holder sola seg så blir det kanskje litt reker og hvitvin på meg og min kjære på verandaen i kveld♥
Riktig god torsdag til dere alle♥


1 kommentar: