mandag 29. november 2010

Advent- og bursdagsfeiring♥

Da har vi tatt steget inn i adventstida, og det syns jeg er så koselig♥
Vi stekte oss vafler og kosa oss med da vi tente det første lyset igår :)


Etterpå var vi i bursdag til mitt nydelige søskenbarn som ble 14 år :)
Sofie har virkelig lagt sin elsk på de to søskenbarna mine, og det var fullstendig krise når vi måtte bryte opp og dra hjem.
Min onkel og tante prøvde å trøste med at hu kunne komme å ligge over snart, og da vi kom i bilen og en liten snupps fikk roet seg litt, kunne hun fortelle:
"Jeg vil så gjerne ligge over til onkel Geir og tante Tove i mange dager jeg, jeg kan gjerne ligge der hele året." Hihi, søtnosen har heldigvis ikke noe begrep om tid, og jeg trøster meg med at hun ikke ville vært borte et helt år, hadde hun visst hvor lenge det var ;)
Og for ordens skyld hvis noe skulle stusse, så sier Sofie onkel og tante om mine og Gørans onkler og tanter :)
Nydelige jenter som alle tre betyr veldig mye for meg♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar