tirsdag 23. november 2010

Snøfnugg og julestemning

Sneen dalte lett og fin, og strøk blidt mot bloggen min ;)
Syns det er koselig å legge inn snøfnuggene på bloggen igjen, og selv om det er snø både før og etter jul, gir det en liten julestemning allikevel :)

Ikke for det, jeg gleder meg veldig til jul, men jeg er ikke helt i julemodus enda.
Tidligere år syns jeg de fleste har sukket og huffet seg over hvor tidlig jula har kommet i butikkene og at de ikke har hatt noe julestemning. I år derimot, har jeg inntrykk av at alle har fått julestemning for lengst, har hengt opp julegardiner og er i full gang med pepperkakebaking og andre buskevekster ;)

Vel, jeg vet at stemninga kommer mer og mer etterhvert som jeg får vaska ferdig alt, ordnet adventslysene og vi skriver desember på kalenderen :)

Nå skal jeg bare krype under pleddet og slappe av resten av kvelden. Kroppen er faktisk litt sliten etter en hard treningsøkt i går og en bra i dag. Godt å kjenne at man er godsliten ;)

En riktig god tirsdagskveld til dere alle :)

Snuppa på biblioteket sammen med pappan sin i dag :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar