fredag 19. november 2010

Helg ~ med nok et snev av turn ;)

En hektisk uke er i ferd med å gå over i helg :)
Også denne helga får et innslag av turn. Ikke overraskende kanskje,
men tror det blir bra :)

Vi skal nemlig ha trenersamling for trenerne i klubben min, og siden det er jeg og min skjønneste Ida Sofie som har ansvaret for det sportslige i klubben, faller dette under våre oppgaver.
Tror det blir en bra samling som avsluttes med pizza og sosialt samvær :)

Min kjære skal ut med kompiser i kveld, og siden jeg blir borte hele morra dagen, skal jeg i ettermiddag og kveld bare kose meg masse sammen med Sofie♥
I morrest ønsket hun seg så gjerne ritzkjeks med kremost på, så da blir det nok litt ost og kjekskos på mor og datter i kveld♥
En lita snuppe som lager muffins hjemme hos mormor og morfar♥
Jeg gleder meg så utrolig masse til å bake til jul med den lille kroppen♥

Ønsker dere alle en strålende helg ~ ta vare på hverandre♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar