lørdag 13. november 2010

Helgemodus og julestress ;)

Vi har en rolig helg her i huset for en gangs skyld ;)
Sofie har vært hjemme fra barnehagen hele uka med masse hoste, litt feber og ikke helt i slaget. Så i dag har vi vært ute å lekt i snøen for første gang denne uka! Og det gjorde en liten kropp godt :)
I kveld har vi tent masse lys, kost oss med kyllingwraps og tvtitting.

Ellers kjenner jeg at jula begynner å krype innpå med stormskritt!! Ikke misforstå, jeg elsker jula og alt som hører med, men jeg føler at den vil komme litt brått på meg i år.
Litt av grunnen er at jeg har fyllt opp så og si alle dagene i november med treninger, møter og sosiale sammenkomster. Min bedre halvdel reiser nemelig til Røros 30. november og skal være der til 21. desember... Dvs at jeg ikke kan ha spesielle gjørmål på ettermiddag og kveldstid når jeg har ei lita snuppe hjemme.
Så derfor har jeg da prøvd å skvise inn mest mulig av kveldsaktiviteter før han reiser..
Og vips så er desember her, og jeg blir overrasket om jeg finner tid i november til julegavekjøp og andre juleforeberedelser.
Så derfor tror jeg hele jula kommer litt kasta på meg i år.
MEN jeg og Sofie skal kose oss masse og bare nyte adventstida med minst mulig stress ;) Så får jeg heller stresse litt ekstra når hu er i barnehagen ;)

Håper ikke dere stresser denne lørdagskvelden -
men nyter den til det fulle♥

Endelig ute igjen♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar