tirsdag 30. november 2010

Sykdom og adventskalender

Inngangen til desember startet med sykdom..
Sofie har blitt syk igjen.. våkna med feber og hoste i morrest.
Nå ligger hu i senga, prøver å sove, men hoster jevnt og trutt :(
Vi får håpe det går fort over.. kjedelig å være borte fra barnehagen i desember
når det skjer så mye gøy! I morra går vi glipp av lysfrokosten, men vi skal nok
kose oss masse hjemme, som kompensasjon ;)
Også er det jo 1. desember, og både pakkekalender og en vanlig kalender venter.
For ikke å snakke om Jul på Månetoppen! Sofie har sett reklamesnutten som har
gått en stund nå, og gleder seg veldig! Så jeg håper serien står til forventningene :)

Ellers er det jeg og Sofie som styrer skuta her hjemme nå.
Min kjære reiste til Røros i dag, nærmere bestemt Røros rehabiliteringssenter,
og skal få masse råd, veiledning og opptrening etter klaffoperasjonen.
Der blir han helt til 21. desember! Veldig rart å tenke på at han
blir så lenge borte.. men den 12. desember reiser Sofie, jeg, mamma og pappa oppover, og vi skal være til den 17. desember :) Vi skal da bo i en leilighet jobben til pappa har der oppe. Og det gleder vi oss veldig til, for da føles ikke de 3 ukene så lenge, når vi får treffe han hver dag i 5-6 dager :)

Nå skal jeg få opp pakkene på den nydelige adventskalender mamma broderte
til Sofie i fjor♥

Riktig så god tirsdagskveld til dere alle :)

Kalenderen så langt :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar