mandag 1. mars 2010

Aktiv søndag :)

Nok en helg er over, og en ny uke med nye muligheter er påbegynt.
Vi hadde en innholdsrik og aktiv søndag med Sofie♥ Dagen startet med utelek i strålende vær, før turen gikk til biblioteket, deretter et gymsal besøk for å turne, og til slutt et lite besøk hos mamma og pappa :)
Og det var ei sliten men fornøyd snuppe som krøyp under dyna i går kveld :)

Denne uka skal det koses og lekes masse med snuppa mi, ikke at vi ikke koser og leker i bøtter og spann ellers også, men siden jeg skal være borte fra fredag til søndag, føler jeg at jeg må ta igjen alt jeg ikke får gjort med Sofie i helga ;) Jeg har iløpet av Sofie's 2,5 år kun vært borte fra henne en hel helg 2 ganger... og det føles ikke godt... ja det høres kanskje rart ut, men jeg trenger en dose Sofie hver dag for å føle meg komplett♥
Men jeg vet at hu får det helt topp sammen med verdens snilleste pappa, og at de kommer til å kose seg masse. Og det er ikke fritt for at en viss pappa kommer til å bli tvinnet litt rundt lillefingeren kjenner jeg snuppa rett ;)

Avslutter med et bilderas fra søndagen ;)
Ha en strålende mandag og ny uke :)

Og så sliten blir man av alle aktiviteten♥

1 kommentar:

  1. Heisann
    Ja,det var ei sliten søt jente det. Det tar på og herje i snøen og turnaktviteter. Jeg hadde hvertfall liggi som en slakt,hehe.

    kan jeg spørre deg hvordan du får så fin skrift på overskriften til hvert innlegg??

    Ha en fin dag.

    Hege

    SvarSlett