fredag 5. mars 2010

Turnhelg og savn♥

Lite blogging igjen..
Dagene blåser avgårde i stor fart, og her har dagene gått med til masse kos og lek med Sofie♥ trening og studier. Har hatt 5 treningsøkter denne uka, og er godt fornøyd med det :) Men det kjennes i skrotten kan man si, hehe..

I dag kjenner jeg at det er blandede følelser for at det er helg.. jeg skal være borte hele helga.. Reiser 1630 i dag, og er tilbake 1530 på søndag. Det er selvfølgelig noe turngreier jeg skal på ;) og gleder meg veldig til det! Men jeg gruer meg så forferdelig til å være borte fra Sofie så lenge.. I morrest spurte hu om hu ikke kunne få være med meg, snufs..

Men jeg vet at hu vil ha det så fint hjemme med pappan :) Og i morra skal de på tur sammen med Sofies mormor og morfar, også får de besøk på kvelden :)

Så for første gang på så lenge jeg kan huske, håper jeg helga blåser fort avsted, og jeg er hjemme hos mine kjære på et blunk ;)

Riktig god helg til dere som titter innom ~ nyt den, for denne helga går fortere enn alle andre, hehe ;)

Og siden helga mi vil bestå av turn kommer det noen bilder av det, og selvfølgelig bilde av Hjertet mitt♥

Det danske verdenslaget som var tilstede under turnstevnet jeg var på
i Kristiansand sist sommer. De var RÅ!!!! Knall gode :)

Sveitserne var også i Kristiansand :) De var skikkelig gode på pyramider :)

Og sist men ikke minst! Min lille solstråle♥♥♥♥♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar