søndag 14. mars 2010

Ventetiden er snart over..

Hei hopp, det er liv i oss ;) Men mye annet enn blogging har stått og står på tapeten fremover. Trening og veldig koselig venninnebesøk, og fredag kom foreldrene til Gøran og igår kom lillebroren. Så vi har tilbragt dagene med de :)

I morra er det innleggelse for min kjære, og det hele begynner å bli veldig virkelig nå! Det blir noen spennende dager fremover, og akkurat nå kan jeg nesten ikke vente med å komme igang.. Er jo ventetida som er værst!

Sofie skjønner ikke mye av det som skal skje, men jeg overhørte en samtale mellom far og datter i går, hvor Sofie var skeptisk til at de skulle reparere inni kroppen til pappa, det gikk jo ikke ann! Og hu var opptatt av at alt dette måtte jo gjøre veldig vondt!
Ellers koser snuppa seg med bestemor, bestefar og onkel som hu treffer så altfor sjelden pga den store avstanden mellom Trondheim og Lofoten...

Jeg skal straks begynne å forberede en middag til seks, gjør det enkelt med en gryterett i dag ;)
Så skal jeg prøve å oppdatere bloggen underveis, hvordan tingene går.
Dagens høydepunkt er: TIPPELIGAEN HAR STARTET!!! Og i dag er det Molde mot Rosenborg! Utrolig spennende kamp, spesielt siden Molde ikke har tapt åpningskampen på hjemmebane siden 1987 (eller 1985, husker ikke helt..) Men en gang må jo bli den første ;) HEIA ROSENBORG♥

Jeg e-l-s-k-e-r disse korketrekkerne som kommer i håret til Sofie♥

Lille babyen min, som slettes ikke er så liten lenger..
men dette bildet ga meg flashback til babytidene♥

1 kommentar:

  1. Heia Molde, sier nå jeg! Masse lykke til i morgen og i dagene som kommer!

    SvarSlett