onsdag 10. mars 2010

Fifi, gode venner og operasjon

Hola! En "varm" hilsen på en regntung onsdag ;)
Jeg overlevde helga uten mine kjære, og vi har storkost oss på hvert vårt. Men gjett om det var fantastisk å se de igjen♥
Jeg hadde en hærlig helg sammen med masse turnvenner, selv om søndagen kunne vært litt bedre ;) Men sånn går det når man er i seng 0530 og opp igjen 0830 ;)

Hjemme hadde de hatt den helt topp! Før jeg dro hadde jeg kjøpt Fifi for-glem-meg-ei teltet til Sofie, og denne ble super populær!! Populært var det å få besøk av to kompiser av Gøran, som Sofie er veldig glad i :) De endte opp med å overnatte, og Sofie syns det var stas å våkne opp og finne ut at de fortsatt var der :)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Nå nærmer det seg operasjon for min kjære, og jeg gleder meg til å få dette overstått nå! Min kjære gruer seg veldig, forståelig nok, og vi er alle spente. Vet at det går bra, men det er jo uansett en påkjenning.. Skifte av hjerteklaff og en del av hovedpulsåra er en stor operasjon som resulterer i minimum 3 mnds sykemelding etterpå. Så i disse dager trener jeg vettet ut av meg, hehe.. Har i dag hatt min tredje treningsøkt på like mange dager.. Det blir en annen tilværelse for min del etter operasjonen også, da min kjære ikke får løfte noe, anstrenge seg osv.. og da må jeg være mye mer hjemme enn jeg vanligvis er.

Fredag kommer familien fra nord og skal være i ei uke, og det blir koselig å se de igjen! Så bloggingen blir litt sånn som den har vært i det siste, litt av og på. Men skal prøve å få inn noen ord så godt jeg kan :)

Fortsatt god onsdag der ute :)
Noen bilder fra de som var hjemme, jeg hadde ikke kamera med meg, like greit tror jeg ;)

Sofie beundrer det nye Fifi-teltet :)

Sofie koser seg med besøk :)

Og viser besøket at hu er glad for at de er der også♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar