fredag 16. oktober 2009

Eldorado

I går kveld og natt har regnet plasket ned uten stans. Dette lager jo verdens beste eldorado for vannglade barn. Vi kledde på oss og gikk ut, etter at jeg hadde mast en stund om at vi måtte komme oss ut. Hver gang fikk jeg svaret: "jeg skal bare slappe av litt først mamma" også la hu seg i sofaen med beina i kryss og tok livet med knusende ro ;)

Men vel ute og oppdagelsen av alle søledammene, var livet komplett for en liten kropp. Ikke en søledam fikk ligge i fred på vei opp til barnehagen.
Der leka vi en stund før vi tok en liten sving innom butikken. Søledammene fikk gjennomgå på veien hjem også, spesielt den største...
Snuppa løp frem og tilbake i evigheter, lo, plaska og storkosa seg.
Etter ei stund spurte jeg om hu ikke ble sliten? "Jo jeg blir så sliten i haue (hodet)" svarte hu leende og la på sprang igjen :)

Nå har vi lest om Emma hos tannlegen, Emma i barnehagen og Kaptein Sabeltann og snuppa sover søtt sin formiddagsdupp.

Min kjære var egentlig ferdig kl 1330 i dag, og jeg hadde tenkt å ta en treningsøkt når han kom hjem. Ble jo ikke igår siden jeg hadde Sofie hjemme, og var på turntrening på kvelden.
Men så kom han hjem i 1130-tida, med magevondt og hadde kasta opp en gang også før han kom hjem... Han sier det går bra, men jeg tror ikke det blir noe økt på meg i dag. Har ikke lyst å dra fra han, og at han i tillegg må styre med en aktiv liten kropp. Men vi får se hvordan tingenes tilstand er når de våkner :)

Ønsker dere en fortryllende fredag :)

O'lykke :)

Bøtte og spade må alltid være med når vi skal ut å leke :)

Skatten min <3

Ingenting i veien med spensten når det skal hoppes i søledammer :)

Min lykkelige lille søledamskatt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar