lørdag 10. oktober 2009

En brisen fredag

I går formiddag tikket det inn en melding fra min kjære mamma, om de kunne få lov til å ha snuppa på overnatting til i dag. Jeg og Sofie skulle jo dit på besøk siden pappan skulle på byen. Men så syns mamma og pappa at det ble så kort tid sammen med snuppa med bare et lite besøk, så de ville gjerne ha hu til i dag :)
Hu storkosa seg da jeg dro derfra, satt hu i fanget til morfar og leste bok :) De bygde lego, og det skal jeg fortelle deg er ingen smal sak sammen med en bestemt liten kropp, som gjerne vil at du skal "servere" hu klossene, og hvis vi andre prøver å sette på noen er det alltid feil plass eller feil kloss ;)

I dag er de ute på tur i det F-A-N-T-A-S-T-I-S-K-E høstværet vi har her i dag.. ja du leste riktig, sola har forbarmet seg over Trøndelag også, riktignok bare for en dag eller to... Men det er balsam for sjela å se sola igjen :)
Så jeg tenker selv å være ute litt med Sofie når hu kommer hjem, vi må nyte det mens vi kan!!

Overskrifta ja.. da det ble så Sofie dro på overnatting, var mor rask med å svinge innom polet ;) Kjøpte meg ei flaske vin som jeg koste meg med til alle de gode tv-programmene. Det frista litt med en bytur også. Men siden barnefrikvelden kom såpass brått på og jeg ikke var hjemme før i 2030-tida på kvelden, droppa jeg kjapt den tanken :)
Men kosa meg skikkelig, og ble jammen litt brisen i toppen, siden flaska fort ble tom ;)
Men ingen dårlige "bivirkninger" i dag, i motsetning til han som nå sitter i andre enden av sofaen, hihi :)

Men nå fikk jeg melding av mamma som snart kommer med snuppa mi, hurra!! Savner hu masse masse og gleder meg til å få hu i hus igjen :)))
Skal ta med kamera når jeg og Sofie tar turen ut etterpå, så da skal jeg komme sterkere tilbake med bilder :)

Ha en fin lørdag så lenge :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar