torsdag 8. oktober 2009

Treningsdag

Sitter lettere henslengt i sofaen og er liten sliten i skrotten ;)
Har vært på to treninger i dag + handletur= gå gå gå gå... Men selv om skrotten er sliten er det utrolig godt!
Hadde en god 2-timers økt på treningsstudio, styrke og kondis for hele kroppen + turntrening med jentene mine i kveld. De er jo så ivrige at vi holder på lenge etter vi egentlig er ferdig. I dag var vi vel ut av salen i 22-tida :) Vi har det som plommen i egget og bedre trivsel skal man lete lenge etter :) Ikke rart jeg gleder meg til fest!!

En litt gammel kollasj, men jentene er like hærlig :)

Nå er det like før jeg skal finne senga mi, har tatt snuppa fri fra barnehagen, så vi skal kose oss hjemme i morra :) Pappsen har også fri så vi skal finne på noe skøy alle tre på formiddagen. På ettermiddagen kjører vi gemalen på fest og jeg og Sofie tar turen til mamma og pappa. De har ikke sett Sofie på 2 uker pga at mamma har vært syk, så nå var de rimelig på tuppa for at vi skulle ta en tur :)

Ønsker dere ei fortryllende helg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar