onsdag 7. oktober 2009

Planlegging av fest

Jeg elsker å planlegge... Og nå skal jeg planlegge en fest med turnjentene mine :) Den er ikke før i november men det gir meg desto mer tid å planlegge på.
Jeg vet jeg kommer til å jakte på nytt stæsj til både bordpynt og annet dilldall å pynte med (selv om jeg har mer enn nok fra før...)

De skal få servert god mat og god drikke ;) Maten har jeg ikke helt bestemt meg for enda, må være noe som faller i smak hos alle :) Noe av drikken har jeg derimot såå klar!! Selv om jeg er ganske så usikker på blandingsforholdet, hehe, men det kan jo bli spennende ;)
Litt usikker på om jeg skal legge ut bilder av drikken da det skal være en overreaskelse, og jeg vet at min kjære Marthe har vært innom bloggen min tidligere. Men hu har ikke blogget på en mnd selv, så jeg tar sjansen på å legge ut bilder :) Blir litt mer gøy for dere som leser iallefall ;)

Så kjære Marthe, hvis du fortsatt titter innom bloggen min, så blir dette vår lille hemmelighet til festen ;)

For jeg har veldig lyst å lage en slik punsj :) Vet hvilke indigrienser jeg vil ha, men som sagt ikke helt sikker på blandingsforholdene når det skal være såpass mye drikke oppi. Beholderen/vasen har jeg allerede funnet på IKEA ;) Den er ikke lik som den på bildet, men veldig stilig :)


Funderer også på om jeg skal lage geleshots... For å være helt ærlig, har jeg aldri smakt det, men hører mange skryter av det.. Har du smakt det, og syns du det var godt?

Kjenner jeg bobler over av glede både med planleggingen og til festen :) Som regel er det bare dumt å glede seg veldig på forhånd, men fest med jentene mine slår aldri feil!! Ikke en eneste sammenkost har slått feil, så derfor er jeg trygg på at også denne festen blir en høydare ;)

Nå skal denne mammaen gjøre seg ferdig, og kjenner det bobler av glede for at jeg snart skal hente snuppa mi i barnehagen :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar