onsdag 14. oktober 2009

Høstferie

Snart skal jeg hente snuppa mi i barnehagen og da har vi høstferie!! Me like very much!
Vi kaller det høstferie selv om det er planleggingsdager i barnehagen ;) Skolene i Trondheim har jo høstferie disse dagene også, så det høres mye koseligere ut å kalle det det :)

Vi har ikke så mange planene foreløbig, og litt av det deilige med å ha ferie er jo å ikke ha fullt program fra morgen til kveld.
Håper på litt ok vær, i dag er det veldig fint høstvær, men kaldt! Minusgrader da vi gikk til barnehagen i morrest. Men i morra kommer visstnok regnet igjen... Så vi får se..
Snuppa skal få være med meg på turn en tur i morra, da vi trener tidligere enn vanlig siden de andre partiene har høstferie. Da får hu boltre seg litt i gymsalen og kose seg sammen med de store jentene mine :)

Lørdag drar vi på en liten harrytur til Storlien sammen med mamma og pappa. Det kjekke er at vi ringer til Storlien, sier hvilken vin vi ønsker å bestille, så ringer de til Systembolaget som bringer vinen til Storlien. Og da slipper vi å kjøre helt til Åre, smart ikke sant! Og du bestiller selvfølgelig de drikkevarene du måtte ønske, vin, øl, brennevin, you name it :)

Håper vi får til en liten gåtur der oppe også, men litt usikker på om det er kommet snø der oppe nå. Uansett blir det en koselig tur tror jeg.

Nå skal jeg gjøre meg ferdig her, også hente prinsessa mi i barnehagen.
*mammahjertet sprenges av glede*


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar