tirsdag 27. oktober 2009

Hjemmedager

Både i går og i dag er Sofie hjemme fra barnehagen. Hoste og snørr i skjønn forening er det dagene består av. Og en smule dårlig nattesøvn ;) Ikke for det, denne natta var bedre enn den forrige, så man skal vel ikke klage ;)

Hu kunne nok sikkert ha vært i barnehagen, for *bank i bordet* hu har ikke noe feber. Men jeg ser for meg at det blir bare værre om hu er i barnehagen når kroppen ikke er helt i slag. Og i dag skulle de på tur til en annen barnehage hvor de også skulle hentes, og da ble det utedag hele dagen.
Så da har den lille kroppen det bedre hjemme sammen med mamma i litt roligere former.
Selv om hopping i sofaen og senga står høyt på dagens aktivitetsliste ;)
I går så vi en Kaptein Sabeltannfilm hele 5 ganger... og selv om mamman er stoor fan av Kapteinen med stor K, kunne det bli litt i meste laget ;) Og sangene fra filmen har satt seg godt under hjernebarken..

Men syns det er hærlig å ha Hjertet mitt hjemme, vi koser oss masse, og kanskje tar vi en liten tur ut også. Vi mangler ikke på ting å gjøre iallefall, en liten lusk har mange gode(?) idèer ;)

Dette medfører ingen trening på meg i dag *faktisk litt abstinenser* og jeg må nesten holde meg hjemme i ettermiddag og kveld også. Føler jeg er på farten hele tida.. og min kjære blir overlatt alt ansvaret her hjemme.. Aerobictrening, turntrening og Oriflameparty er noe av kveldsaktivitetene denne uka, så da er det vel bare rett og rimelig at min bedre halvdel får muligheten til å trene i kveld hvis han ønsker ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar