onsdag 28. oktober 2009

Koser oss fortsatt hjemme

Onsdag og halvveis til helg!! ;) Sofie er fortsatt hjemme fra barnehagen, forkjølelsen sitter enda og det vil den nok gjøre en stund. Men merker det på hu at det har vært godt å vært hjemme fra barnehagen.
Og det blir nok fri resten av uka også. Fredag er det OD-dag og da lurte søskenbarnet mitt på om hu kunne få være barnevakt for Sofie. Og da ser jeg ikke den helt store vitsen med å ha hu i barnehagen bare i morra. Må bare se om jeg får triksa litt for jeg må på et møte kl 13. Får høre med min snille mamma om hu kan komme hit noen timer ;)

Det ble jaggu meg trening på meg i går også.. min kjære orka ikke trene, så han sa at jeg bare måtte dra hvis jeg hadde lyst *snille kjæresten min*
I kveld skal jeg på Oriflameparty, og det har jeg ikke vært på mange år!! Aner ikke hva slags produkter de nå har, så det skal nå bli gøy å se :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar