fredag 2. oktober 2009

Værguder hører dere meg?

Helga er bare noen få timer unna, for de fleste iallefall :) Min kjære er litt tidligere hjemme i dag, så jeg stikker å tar en treningsøkt mens han henter vår gullklump i barnehagen :)
Så skal vi bare kose oss inne, tenne masse levende lys og spise slike bittesmå pizza rundinger (husker ikke hva de heter i farten..) og salat. Også er det jo en skikkelig tv-kveld med mange gode programmer. Men først blir det masse lek med en blid og aktiv liten kropp ;)

Kjenner jeg holder på å tilte av alt dette regnet.. Det har renga non-stop i 2-3 uker og gradestokken viser alt fra 1 til 7 grader....jeg har forlengst fått mer enn nok! Jeg liker høsten veldig godt, nydelige farger, koselige skogturer, man kan for alvor begynne å planlegge og glede seg frem mot alle juleforberedelsene og de tidlig mørke kveldene gjør at det blir ekstra kos inne med masse levende lys, et godt ullpledd og en kopp med te eller kakao. Men alt regnet og vinden røsker jo med seg nesten alle bladene på trærne før de har fått de nydelige høstfargene, skogen er gjørmete og uteaktiviteter er ikke like koselig når det faktisk striregner konstant...

Vi håper på bittelitt oppholdsvær på søndag, da tenker vi å dra på Åpen gård igjen, det er vel ikke for mye å forlange av værgudene er det?!

Men må jeg finne treningsklærne mine, skal straks komme meg avgårde.

God fredag og høstferie til dere som skal ha det :) Her blir det vel endel fri både neste og påfølgende uke. Siden min kjære har fri torsdag og fredag i uka som kommer, og barnehagen har pl.legg.dager torsdag og fredag uka etter der igjen :) Forhåpentligivs blir det en hyttetur på oss ~ HØRER DERE DET VÆRGUDER, HYTTETUR!! ;)

Et bilde som minner om en av de fine dagene med sol og varme :)

1 kommentar:

  1. Hehe vad kul! (: Vilken söt liten dotter du har, tenk hon har redan hunnit bli två år! Gud jag förstår verkligen inte vart tiden tar vägen tänk när min lilla blir så stor!
    Måste säga att du har en riktigt fin design på din blogg! Super härlig (: Och kosligt att få läsa en norsk mamma blogg (: God helg! Klem

    SvarSlett