fredag 19. februar 2010

Award♥


Det var en koselig start på helgen, å motta en award fra Lynetmor :) Tusen takk snille du :)
Med awarden ska jeg fortelle 10 ting som gjør meg glad :)

  1. Sofie og min kjære♥
  2. Familie
  3. Turnjentene mine
  4. Gode venner
  5. Å kunne overraske med små ting i hverdagen til de jeg er glad i♥
  6. Hver gang jeg ser reklamen for at Farmen og Paradise Hotel snart starter, haha ;)
  7. Når Sofie kommer løpende og sier "jeg elsker deg" og gir meg et kyss♥
  8. Reiser og turene som går nordover til Loften til min kjæres familie :)
  9. Trening
  10. Kosekvelder, med god mat og drikke♥
Kanskje ikke akkurat de mest spennende og orginale svarene. Men dette er noe av det som gjør meg glad i hverdagen :)

Men nå er det helg folkens, juhuu ;) Jeg har glemt kamera i bilen, så et nytt innlegg kommer iløpet av kvelden. Jeg har vært så heldig å få vært med avdelinga til Sofie på forestilling på Dronning Mauds Minne i dag. Hvor studentene hadde satt opp forestilling, denne gang for de minste barna :) Mer om dette i neste innlegg når jeg har bildene :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar