mandag 15. februar 2010

Heia Norge!

Sofie fikk med seg noen glimt fra OL igår, og registrerte at de hadde samme flagg som vi har her hjemme. Da fortalte jeg at de er fra Norge, samme land som vi er fra, måtte vi straks finne frem flaggene og heie på Norge :) Først måtte vi rope høyt HEIA NORGE, HEIA NORGE! Etterpå måtte vi hviske det veldig lavt heia Norge, heia Norge! Så her heia vi i alle varianter, selv om det ikke ble den største norske dagen.
Men sølv til Emil Hegle Svendsen må vi være fornøyd med :)

Ellers så ble det fest på meg på lørdag, formen var ikke akkurat på topp, men tenkte å gi det et forsøk i allefall.. Sofie var så bestemt på å ligge hos mormor og morfar, og siden hu var feberfri ble det til det :) Min kjære våknet selvfølgelig dårlig på lørdag, det var jo bare han igjen, så det skulle godt gjøres at han ikke fikk det også. Så han valgte å bli hjemme og stilte opp som sjåfør for meg isteden ;)
Artig fest, men siden jeg og formen ikke var helt på samme lag, ble det værre og værre utover kvelden. Men jeg holdt ut til kl 2, og siden det begynte kl 18, syns jeg det var helt ok å kaste inn håndkleet i 2-tiden ;)

Sofie hadde som vanlig kost seg masse sammen med sin mormor og morfar, men selv uten feber var den lille kroppen litt slapp og ikke helt slik hu pleier å være når hu er i toppform. Så i skrivende stund ligger den lille kroppen ved siden av meg på sofaen og sover♥ Syns det var greit å gi hu en ekstra dag hjemme å komme seg på :)

God mandag til alle der ute :)

HEIA NORGE!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar