fredag 19. februar 2010

En fantastisk start på helga♥

Som jeg nevnte i innlegget under var jeg med avdelinga til Sofie på Dronning Mauds Minne på forestilling i dag. For de som ikke vet det så er det der det utdannes førskolelærere i Trondheim :)
Sofie har alltid vært veldig skeptisk til mye bråk og støy, i tillegg til utkledninger. Og da har ikke forestillinger o.l vært spesielt popluær siden dette gjerne fører med seg høy musikk og bruk av mikrofon, som forsterker stemmen, og kostymer.
Så vi ble spurt av barnehagen om ikke jeg eller pappan kanskje kunne være med, at det føltes litt tryggere. Dette var en forestilling studentene hadde satt opp, hvor de var utkledd som forskjellige dyr, og barnehagene hadde på forhånd sendt inn sanger som synges i barnehagen.

De hadde forberedt Sofie godt, og det var på nippet de ringte meg for å si at jeg ikke trengte å komme, men siden jeg hadde sagt til Sofie at jeg kom, lot de være.
Og her jeg sitter nå, er jeg så stolt i mammahjertet mitt at det nesten sprenges♥ Selv om hu satt halveis vendt bort i armkroken min med hendene for ørene deler av forestillinga, var det ingen skriking og panikk for at vi måtte gå ut. Og gradvis gikk det bedre og bedre, og til slutt satt hu å klappa og sang med.
Dette var et STORT skritt for ei lita jente, og jeg kan ikke få fullrost henne nok♥

Så vel hjemme fra barnehagen lå det en pakke å ventet på verdens tøffeste jente♥ i tillegg til nystekte vafler :)
Og utpå kvelden koste vi oss med nydelig nachos. Sofie lekte hele ettermiddagen og kvelden med den nye leken som var i gaven :)
Så jeg avslutter slik jeg begynte; en fantastisk start på helga♥

Riktig god fredag til dere alle :)

Klar til å se forestilling :)
Litt smalt bilde, men måtte kutte bilde for å ikke ha med andre barn.


Her kommer elefantene :)

Gaven! Fifi og alle vennene med hus, båt og mye annet tilbehør :)
Dette fallt veldig i smak :)

Sofie-vaffel ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar