fredag 5. februar 2010

Helg♥

Så kom helga igjen, og jeg har vært skikkelig dårlig på blogging i det siste... Jeg merker godt at jeg er tilbake i turnkretsen igjen, og det går endel tid til planlegging og møtevirksomhet.
Men jeg synes det er utrolig gøy å være tilbake, og blodet bruser litt ekstra. Jeg er uten tvil i det rette element for å si det sånn♥

Men nå er det altså helg, og godt er det :) Selv om det jammen meg blir litt turn i helga også ;) Det arrangeres nemelig dommerkurs i troppsgymnastikk, og siden jeg er dommeransvarlig, må jeg innom kurset en tur for å se at alt går bra :) Men da tenkte jeg å ta Sofie med meg, hu er nemelig veldig glad i turnjentene som jeg er trener for, og siden ei av de er der i morra, har Sofie lyst å være med :)

I dag har vi hatt en koselig dag med en handletur som går inn i historiebøkene som en av de beste ;) Det er kort og godt en suksess for oss når de står med slike matstands rundt i butikken. Sofie spiste nesten et helt måltid iløpet av handleturen ;) Vel hjemme badet jeg og snuppa, mens pappan lagde en fantastisk god hjemmelaget pizza med salat til♥
Så da koste vi oss med god mat og korslaget.
Men måtte svelge en liten kamel akkurat nå da team Åge vant....

Ønsker dere ei riktig så god helg :)


1 kommentar: