onsdag 17. februar 2010

Første gullet kom på hjemmebane♥

Jada, vi er fortsatt i OL-modus, og kan trygt fortelle at er det en gruppe på facebook jeg ikke er medlem av, så er det "Vi som driter i hele OL!!" Hva slags mennesker er dette da? Som ikke bryr seg en døyt om å følge med på våre landsmenn som svetter, gråter og sliter for å bevare landets ære! Ikke at det har vært mye å skryte av i de siste dagene, men vi må da stå sammen?!

Haha, jeg tuller selvfølgelig ;) Selv om jeg er over middels opptatt av sport, har jeg forståelse for de som ikke finner dette interessant :)

Men i dag klarte Sofie noe som ingen norske har klart, enda... Nemelig GULL♥
I dag gikk hu skjorta av Petter Northug, tidsmessig selvfølgelig ;) og var så stolt og smilte omkapp med sola, da mamman stod å ropte HEIA HEIA, HEIA SOFIE på sidelinja. De stolte smilene gjorde øynene mine så blanke at jeg knapt klarte å se noen ting♥
Pappan fulgte med som assistanse i løypa, selv om den lille kroppen klarte det strålende på egenhånd :)
Og stoltheten var ikke mindre da gullmedaljen ble hengt rundt halsen ved målpassering :)

Etterpå koste vi oss med kakao, solbærtoddy og pølsebrød for Sofie sin del, som er en av få? barn som ikke liker pølse.
Det er skidag i barnehagen vi snakker om, et koselig og vellykka arrangement :) Vi var de siste som gikk hjem ;)

Nå er det OL-sprint! Kommer gullet i kveld?

I gang med løpet♥

En stolt gullmedaljevinner♥



1 kommentar: