fredag 12. februar 2010

El sicko igjen...

Crap! Rett etter at jeg hadde lagt Sofie i går, kjente jeg det i hodet og halsen... det ble værre iløpet av natta og når jeg våknet i dag hadde jeg vondt i hele kroppen, en diger klump i halsen og et hodet som bly..
Jeg har jo nettopp vært syk!! Og det passer veldig dårlig å bli det nå igjen..
Sofie har vært i bra form i dag, og hadde ikke feber på dagen. Nå i kveld var den tilbake igjen på 39,6. Men man skulle ikke dro det slik som hun dansa til korslaget og lekte med dukkene sine :)

Planen er at jeg og min kjære skal i 30-års dag i morra, og Sofie skal ligge hos mamma og pappa.
Men nå er alt veldig usikkert.. har hu feber i morra eller ikke er i form, blir Gøran hjemme med hu, mens jeg drar i bursdag. Men hvis formen min er like dårlig som den er nå, blir det hjemmekveld på meg også :(

Så nå blir det ren avslapning og paracet resten av kvelden, også krysser jeg fingrene for at formen til alle mann er på topp i morra ;)

Ønsker dere en riktig fin fredagskveld :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar