søndag 21. februar 2010

Må ha det, bare må ha det!!

Dette er noe av det vakreste jeg har sett innen barneklær♥♥♥
Jeg er konstant på jakt spesielt etter tøffe, fine, søte, kule bukser til Sofie, men de finnes nesten ikke. Jeg syns det lages så mye mindre pene bukser(for å si det på en pen måte..) til jenter, at jeg blir sur når jeg går i butikkene...
Jeg er av og til heldig og finner en og annen bukse, stort sett på Name-it. Så her i huset har vi kommoden full av dongeri-tights og noen i andre farger som brukes til tunika.
Men jeg kjenner jeg gjerne skulle kunne brukt noe annet enn nesten bare tunika på Sofie også, men da må jeg først ha noen bukser det går ann å bruke ;)

Men nå har Sessan kommet som en reddende engel fra et sted jeg ikke trodde fantes, og fortalte om POMPdeLUX♥ De har til nå solgt klærne på homeshopping, men enda en engel hadde hvisket de i øret at det kanskje var lurt å starte en nettbutikk også ;)
Jeg er frelst, og er ikke i tvil om hvor min bestilling går når jeg nå skal fylle opp vår og sommergarderoben til min juvel♥


Dette er nok kanskje yey or nej, enten så liker man denne stilen, eller så gjør man det ikke.
Dette er bare et kjempe stort YEY fra meg♥

Nå skal vi snart på middag til mamma og pappa, og jeg og Sofie har brukt formiddagen på å lage invitasjoner ;) Mamman her i huset fyller nemlig år til uka, og da fortalte en liten kropp at hun skulle holde selskap for mamman sin. Så da har vi laget invitasjoner som skal deles ut idag, hvor det er Sofie som inviterer gjester for å feire mamman sin♥

Ha en fantastisk flott søndag, nyt siste rest av helgen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar