fredag 26. februar 2010

Hurra for meg og matpakke

Hipp hurra! I dag har jeg bursdag :) Har allerede rukket å hatt en feiring med familie, siden vi har vinterferie og alle mann hadde fri :) Kjempekoselig og fiiiiiiine gaver ;)

Ellers har det vært lite blogging denne uka, det har gått litt i ett, og har da egentlig ikke hatt å mye å blogg om :)

To dager i uka har Sofie matpakkedag i barnehagen, og jeg har alltid syns det har vært litt gøy å gjøre den litt inbydende. Matpakkemamma, som dessverre (for meg) har tatt en bloggpause hadde utrolig mange fine og kreative matpakker. Og selv om brødskivene/knekkebrødene/polarbrødet ikke er så veldig spennende (enn så lenge), prøver jeg å varierer med tilbehøret. Men jeg skulle ønske jeg hadde så mye bedre tid til å gjøre enda mer utav innholdet. Men jeg syns matpakken smaker best om man lager den samme dag som den skal spises, så da er det litt begrenset tid man har på morran ;) Men jeg skal virkelig gjøre en innsats for at Sofie alltid skal ha litt ekstra koselige matpakker med i barnehagen♥

Mer spennende hadde jeg ikke å blogge om i denne omgang, nå skal jeg nyte resten av dagen med min kjære familie. Jeg og Sofie skal snart ut å leke i snøen, akkurat nå har hu en liten dupp da det tar på å feire mammas bursdag ;)
Og i kveld skal vi alle tre kose oss med mammas favorittrett; kyllingsalat♥

Riktig god fredag og helg til dere alle :)

Du er så vakker når du sover♥

Torsdagens matpakke; brødskiver, biola, elper, blåbær og jordbær :)
Setter selvfølgelig lokk på de små boksene med frukt, hehe ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar