lørdag 6. juni 2009

Dagen derpå :)

Er ikke fyllesjuk eller noe sånt altså ;) Føler meg bare helt utlada og tom!
Eksamen igår var et stort energisluk! Det ble 8 timer uten mat... noe som skulle gitt stor konsentrasjonssvikt og akutt blackout ... Men det var akkurat som om jeg ikke var tilstede, jeg gikk liksom utav meg selv og bare kroppen satt igjen.. Jeg var iiiiiskald på hendene og føttene... Jeg bruker vanligvis å gå barfot, nå satt jeg i ullsokker og frøs som om jeg satt naken i Sibir...
Jeg skrev og løste oppgaver og panikkangsten meldte seg annenhvert minutt.. "jeg kommer aldri til å rekke alt!!" Jeg begynte straks eksamen ble lagt ut kl 9, og leverte 1650, ti minutt før innleveringsfristen... Jeg kunne helt sikkert ha skrevet mer på noen av oppgavene, men jeg rakk det rett og slett ikke... Jeg rakk jo ikke engang å spise! Så det var kanskje ikke så rart at jeg følte meg fullstendig tom og litt småsvimmel når jeg var ferdig.. Fikk summet meg litt, stelt meg og dro innover til mamma og pappa der Sofie og Gøran også var, og vi spiste en nydelig middag :)

Jeg føler meg fortsatt litt tom og utlada i dag, selv om jeg er veldig glad for å være ferdig og tror det gikk ganske bra :) Men man vet jo aldri...
Har så langt i dag ikke gjort så veldig mye. Gøran og Sofie har vært ute en tur og jeg har sortert og ryddet litt i klærne til Sofie. Noe må pakkes bort, og nye hærlig sommerklær legges fram :) Så får vi bare håpe vi snart kan bruke de ;)
Ha en fortsatt fin dag der ute, prinsessa mi sover nå, etterpå blir det litt handling, middag og lek :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar