tirsdag 16. juni 2009

Litt oppussing av skrotten og mattegeni

I dag skal jeg farge vipper og bryn ~ hurra! Jeg er en av de som ikke kan gå til postkassa uten å sminke meg først ;) Gruer meg litt også da, for jeg syns napping av bryn er en smule ubehagelig. Ikke fritt for at det kommer til å sprette noen tårer.. men håper det blir bra til slutt :)

Snuppa er på toddlermatematikkdag i dag :) I en alder av snart 2 år, blir de mattegenier hele gjengen ;)
Det skal være ulike aktiviter ute, som sikkert skal stimulere mattegenene ;) Er sikker på at de kommer til å storkose seg :) Jeg er mest spent på at vi ikke skulle ha med vogn.. de skal nemlig sove i tvillingvogner, haha.. Skjønner jo at 3 personer ikke kan trille 9 vogner, men gleder meg til å høre hvordan det har gått ;)

I morra tar jeg Sofie fri fra barnehagen, og da skal vi i pirbadet og på lekeland :) Håper på litt fint vær også for da blir det piknikk ute imellom slagene :) Koselig at vi kan gjøre noe sammen alle tre før jeg og Sofie reiser bort.

Tilslutt noen bilder av sminking, ketchuptrollet og bading med såpebobbler :))
*ha en strålende tirsdag*

Snuppa skal også sminke seg når mamma gjør det ;)

Ketchuptrollet ;)

Såpebobblepistol er gøyyyy ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar