tirsdag 2. juni 2009

På tide med en oppdatering

Har ikke helt vært i "blogg-hjørnet" de siste dagene, men det kommer seg vel etter eksamen på fredag ;)
Vi har hatt en fantastisk pinse!! Et ord som vil gå igjen, vi har vært UTE, UTE, UTE ;)
Lørdag gikk vi tur ved her vi bor, oppdaga en ny tursti som fikk oss til å tro at vi var laaaangt inne i skogen, langt borte fra bylivet. Stien går langs ei lita elv med mange små bruer som var noe av det morsomste ved turen for Sofie sin del :) Da trampa vi hardt og ropte "hvem er det som tramper på min bru" ;) Tre dager til ende gikk vi denne stien, og Sofie gjentok flere ganger hver dag at dette var så koselig *smelt* Så har vi da gjort noe riktig i oppveksten hennes så langt ;)
Og hver dag på tilbakeveien endte vi opp i en barnehage som også tilhører den barnehagen Sofie går i (3 totalt). Der spiste vi nistematen og kosa oss, og bevisst var turen lagt opp i den retningen. Hadde vi valgt motsatt, barnehagen først tror jeg kanskje vi hadde slitt litt mer med å få hu med oss videre. Meeeen jeg liker å tenke på vi har gitt Sofie masse positivt påfyll av naturopplevelser at hu gladelig hadde blitt med på tur fra barnehagen også (selv om jeg ikke prøver det med det første ;) )
Vi har også vært i fjæra og det har vært en F R Y D å se på Sofie, hu har virkelig kost seg, og det er vanskelig å beskrive med ord hvor fantastisk hærlig det har vært å sett på min lille snuppe disse dagene :) Hjertet mitt svulmer av glede...
Pinsa ble avslutta med et besøk hos mamma og pappa på mandags ettermiddagen :) Og i hele dag har Sofie mast om at hu vil til mormor og morfar ;)

Jeg er nå i siste innspurt før eksamen på fredag! Jeg er både spent og avslappa på en gang.. Jeg har nå gjort det jeg kunne på forhånd, så får vi se etter fredag om jeg føler det samme ;)

Mange bilder i dette innlegget, men det viser litt av dagene våre i pinsa :)

Plukker blomster til pappan sin *søta*

Mine to kjære *varm i hjertet*

I barnehagen vi passerer på turveien hjem :)

Ved sjøen :)

Far og datter nyter utsikten :)

Min lille øyesten :)

Tenk at dette ligger nesten rett utenfor døra vår *idyll*

Full fart :) Har ikke tid til å gå :p

Sofie hjemme hos mamma og pappa :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar