torsdag 4. juni 2009

Det pess regner og eksamen

Sukk... for en kontrast til pinseværet vi hadde.. Skulle tro det var høst jo!! 6-7 grader og striregn :(
Jaja, det kan nå bare gå en vei nå iallefall og det er oppover, til solskinn og varme ;)

I morra har jeg eksamen, og jeg hadde behov for å lufte hodet litt, så jeg hoppa i regnklærne og gikk meg tur i skogen :) Med hærlig fengende musikk på ørene merka jeg knapt at det rant i strie strømmer rundt meg ;) Ingenting er så hærlig som å gå i naturen, bare la tankene flyte og nynne til musikken. Jeg bruker å drømme meg bort, og ser for meg selv som den danseren i en storslått forestilling, gjør det utroligste momentene og høster jubelrop og rungende applaus, hihi :)

Vel, nå er jeg tilbake til virkeligheten, etter en god dusj og litt ansiktspleie, og eksamenstankene innhenter meg.. Jeg er faktisk ikke spesielt nervøs, men det kan jeg fort bli når oppgavene legges ut kl 9... Eksamen varer fra kl 9 til 17, og det føles veldig lenge... Men jeg tror jeg trenger tida, da jeg har sett på tidligere eksamensoppgaver og de er ganske så omfattende!

Gøran henter Sofie i barnehagen og drar innover til mamma og pappa :) Jeg kan jo ikke ha dem hjemme i de to siste timene av eksamen.. Når jeg er ferdig drar jeg også innover og vi alle spiser middag hos mamma og pappa :) Og da er det helg og skolefri :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar