søndag 7. juni 2009

Godt vær og turnstevne

I dag har litt av godværet kommet tilbake igjen, og det kunne vel ikke valgt et bedre tidspunkt :) I helga har det nemlig vært turnstevnet på Byneset og det var denne gang et godt gammeldags utestevne ~ me like!! Mange arrangørerer velger å legge turnstevnene innendørs og det blir ikke samme opplevelsen. Men selvfølgelig har vi mang en gang vært glad for det, da været ikke alltid har vist seg fra sin beste side ;) Selv har jeg vært med på å turne i snøbyger, og vi var så heldige at vi fikk lov å ha treningsbuksa på sammen med turndrakten ;)

Men i helga strålte sola fra en etterhvert nesten skyfri himmel :) Og Sofie stooooorkosa seg fra vi satte foten på gressmatta, til vi 4 timer seinere tok fatt på hjemveien. Da var hu rimelig sliten siden hu ikke fikk tatt noe dupp iløpet av den tida vi var der. Og vi hadde ikke kjørt mange meterne før øyelokka datt igjen :)
Hu hadde turna, stått på hodet, lekt flyver, klappa, hoppa og dansa til musikken :) En super dag for vesle snupps :)
Koselig for min del også, da jeg fikk sett igjen mange gamle kjente fra turnmiljøet i hele Sør-Trøndelag :)

Vel hjemme hadde Gøran laga middag, lasagne med salat og hvitløksbrød, nam :) Og han hadde støvsuga gulv, vaska og hengt opp klær *flinke mannen min*
Nå slapper vi bare av i sofaen før det etterhvert blir natta..
Håper dere har hatt en strålende helg, og får en god start på ei ny uke :)


Tonje, søskenbarnet mitt er med å turner :)

Sofie og mamma (min mamma, altså) :)

Ida Sofie prøver på en barnevenlig flyver ;)

Denne kan vel brukes som hatt også :)

Sofie "forelska" seg i Ida Sofie.. Ida kunne ikke gå 5 skritt unna før Sofie ropte: "hvor er Ida?" :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar