søndag 21. juni 2009

Kristiansand og eksamen

En lynkjapp tur innom for å fortelle at jeg i morra reiser på turnstevnet til Kristiansand :) Det gledes max, og jenta er klar for tur ;) Eller det vil si, jeg har ikke pakka enda... Og jeg som skal pakke både for meg selv og for Sofie!! Vel, når sant skal sies har jeg funnet frem det meste da, men det er fortsatt endel småting igjen... Og jeg angrer bitte litt på at jeg tok Sofie fri fra bhg i morra, det hadde vært deilig å fått pakka i ro og fred ;) Men samtidig skal jeg kose meg og nyte dagen sammen med snuppa mi, som jeg ikke vil se på 3 dager...
Tirsdagsmorra starter hu ferden ned mot Kristiansand sammen med sin mormor og morfar :) Så fredag får jeg kose med snuppa mi igjen :) Søndag når resten av turngjengen reiser hjem, skal vi dra i dyreparken og planen er at vi skal være hjemme igjen onsdag 1. juli :)

Jeg reiser med nattoget i morrakveld, videre med morrastoget til Kr.sand på tirsdag... det er meldt sol og 20 grader hele uka, så det blir skikkelig digg :))

Det vil si at det kanskje blir litt stille på bloggen en ukes tid... tror ikke jeg tar med pc, men har ikke helt bestemt meg.. Sender vel uansett inn noen mobilbilder iløpet av uka :)

Og by the way; jeg fikk 5 på eksamen :)) *HopperOppOgNedOgDanserPåBordet* Logga meg inn på sida mi, nesten av gammel vane, og vips var karakteren lagt ut :)) Gøy med et godt resultat sånn rett før avreise ;)

Ha en strålende uke, uansett om du har ferie eller ei, plutselig er jeg tilbake ;)
Avslutter med et bilde fra bursdagsfeiringa til mamma i dag :)

Sofie gir trollet sitt fart på dissa :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar